خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

آموزش‌های شهروندی در فرهنگ‌سراهای قزوین مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۳۱۵

دبیر کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: توجه به فرهنگ‌سازی و آموزش‌های شهروندی در مراکز خانه‌های فرهنگ و فرهنگ‌سراهای شهرداری قزوین مغفول مانده است و این مهم باید در دستور کار سازمان فرهنگی و ورزشی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، مهری السادات تقوی در جلسه علنی شورا که روز گذشته برگزار شد، گفت: اعضای شورای ششم سابقه فرهنگی زیادی دارند و در این دوره انتظار می‌رفت که فرهنگ‌سراهای شهرداری به عملکرد واقعی خود نزدیک‌تر می‌شدند که این امر محقق نشد و به نتایج مطلوبی در این حوزه نرسیدیم.

دبیر کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین افزود: تاکیدات کمیسیون فرهنگی شورا مبنی بر اداره تخصصی فرهنگ‌سراها و توجه به آموزش‌های شهروندی و تغییر در نحوه مدیریت این مراکز مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات و خدمات فرهنگ‌سراها باید با مراکز آموزشی دیگر متفاوت باشد، خاطر نشان کرد: طبق تجربیات سایر شهرها باید تلاش کنیم تا روح درآمدزایی محور فعالیت‌های این مراکز را منحرف نکند و برای شهر و شهروندان تأثیرگذار باشد و به غنی‌سازی اوقات فراغت نیز کمک کند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهرقزوین عنوان کرد: تلاش برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ایجاد فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ و بهره‌گیری از سمن‌ها برای عملیاتی کردن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار ضروری است و مورد تاکیرد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز