خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون فرهنگی شورای شهر؛

تمهیدات برگزاری جشن قهرمانی شمس آذر در شهرداری قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۷۸۲

اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ضمن بررسی لایحه دوفوریتی مساعدت شهرداری قزوین به تیم شمس آذر تمهیدات برگزاری جشن قهرمانی و تجلیل این تیم توسط شورا و مدیریت شهری قزوین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با حضور سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح و نامه‌های مربوطه در تالار مردم برگزار شد.

براساس این گزارش، لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین مبنی بر مساعدت یک میلیارد تومانی به تیم فوتبال شمس آذر به جهت راه یابی به لیگ برتر و در راستای طرح اعضای شورا مورد بررسی و موافقت قرار گرفت. 

اعضای کمیسیون بر لزوم برگزاری مراسم جشن قهرمانی توسط شورا و شهرداری قزوین برای تیم فوتبال شمس آذر تاکید و درخصوص تمهیدات برگزاری این مراسم تصمیم‌گیری کردند. 

همچنین، در این جلسه بر فضاسازی محیط شهری درخصوص اطلاع رسانی برنامه جشن قهرمانی تیم شمس آذر در شهرداری قزوین توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و برنامه‌های هفته ملی جمعیت تاکید شد.

اعضای کمیسیون در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و رییس سازمان فرهنگی ورزشی در برگزاری برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشکار استان قزوین خواستار ادامه این روند در بخش‌های مختلف هنری علمی، فرهنگی و قرآنی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز