خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

گرمخانه‌های شهرداری قزوین آماده پذیرش افراد بی‌سرپناه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۳۷۰

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین از آمادگی مرکز خدمات اجتماعی شهرداری برای پذیرایی از مراجعین فاقد محل و مکان لازم برای اسکان در ایام سرد سال به ویژه شب‌های سرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری گفت: گشت اکیپ‌های بازرسی شهرداری در شهر شبانه روزی فعال است و افراد فاقد مکان که در زیر پل‌ها و پارک‌ها مانده باشند را به گرمخانه‌ها هدایت می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: افراد ارجاع داده شده به گرمخانه‌ها از لوازم بهداشتی، فضای استحمام و غذای گرم برخوردار می‌شوند و  همه روزه از ساعت 5 عصر تا 8 صبح فردای آن روز می‌توانند از فضای گرمخانه‌ها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: طبق قوانین موجود افراد متجاهر و معتاد اجازه استفاده از گرمخانه‌های شهرداری را ندارند و برای اسکان به مراکز شلتر که زیر نظر بهزیستی است، ارجاع داده می‌شوند.

اللهیاری اضافه کرد: شهروندان قزوینی در صورت مشاهده افراد فاقد اسکان یا مکان مناسب می‌توانند با شماره تلفن‌های 137 و 33504020 تماس حاصل کنند تا واحد بازرسی شهرداری قزوین نسبت به هدایت آن‌ها به گرمخانه‌ها اقدام کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین محل اسکان آقایان و بانوان را مجزا و در دو نقطه شهر ذکر و خاطرنشان کرد: گرمخانه بانوان در خیابان شهید انصاری و گرمخانه آقایان در بلوار شهید باهنر قرار دارد و معتادین هم به مکان‌های ویژه و درمانگر سوق داده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز