خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

کارکنان شهرداری قزوین از تسهیلات تشویقی فرزند آوری بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۴۳

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت، شورای اسلامی شهر قزوین در این راستا لایحه ارائه تسهیلات تشویقی را با مبالغ خوبی مورد تصویب قرار داد که کارکنان شهرداری علاوه بر دریافت تسهیلات دولتی، می‌توانند از این تسهیلات نیز بهرمند شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین،  قاسم اللهیاری در نشست با بانوان شاغل در شهرداری اظهار کرد: با تصویب لایحه تسهیلات فرزندآوری به بانوان شاغل در شهرداری، برای تولد فرزند اول مبلغ چهار میلیون تومان، برای تولد فرزند دوم شش میلیون تومان، برای فرزند سوم هشت میلیون تومان و برای فرزند چهارم و بالاتر مبلغ 12میلیون تومان هدیه کمک هزینه تولد در نظر گرفته شده است و ضرورت دارد  شهرداری قزوین در اسرع وقت نسبت به اجرایی کردن این مصوبه  اقدام کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین افزود: علاوه بر این، ارایه تسهیلات 36 ماهه با کارمزد دو درصد برای کارکنان والد فرزند اول به مبلغ 50 میلیون تومان، فرزند دوم 70 میلیون تومان، فرزند سوم 100 میلیون تومان و فرزند چهارم 150 میلیون تومان از دیگر تسهیلات تشویقی در نظر گرفته شده در این مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین است.

وی راه اندازی فرهنگسرای دختران و خانواده، پاتوق تعالی بانوان و توسعه بوستان‌های مادر وکودک را از دیگر اقدامات کمیسیون فرهنگی شورا در حمایت از بانوان ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز