خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین:

تخصصی شدن فرهنگسراهای قزوین در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۲۹۳

رئیس شورای شهر قزوین گفت: تخصصی شدن فرهنگسراها ضرورت دارد و باید کمیسیون فرهنگی شورا و رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی این موضوع را بررسی کرده و در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، فرج الله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورا گفت: با توجه به وظایف، اهداف و اختیارات شورا و شهرداری، در بسیاری از موضوعات فرهنگی اقدامات و کارکردهای خوبی داشته است و همکاری و تعامل خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشته و دارد.

رئیس شورای شهر قزوین افزود: یکی از این موارد، تبلیغات محیطی است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی شورا و شهرداری قزوین فعالیت گسترده‌ای داشته و پیام مناسبت در پیش رو را به مخاطب و همشهریان نمایش می‌دهد.

به گفته وی، استفاده از امام محله که مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است، در کمیسیون شورایاری‌ها بحث شده است و به‌عنوان یکی از اعضای شورایاری ما در محلات نقش آفرین خواهند بود.

این مسئول در ادامه سخنانش برآمادگی و همکاری شورا در تقویت زمینه‌های جریان سازی فرهنگی تاکید کرد و گفت: در بسیاری از موضوعات شورا و شهرداری قزوین ارتباط تنگاتنگی با سازمان تبلیغات اسلامی دارد و در راستای تقویت پیام و جریان سازی فرهنگی نیز پای کار است و در حد توان کمک خواهد کرد.

وی همچنین به موضوع اهمیت جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به سمت پیری جمعیت در حال حرکت هستیم که باید در این خصوص با اقدامات و تصمیمات مفید در بخش‌های مختلف، جامعه را به سمت فرزندآوری تشویق کنیم و نگرانی خانواده‌های جوان را از وضعیت معیشتی کاهش دهیم و اطمینان ایجاد کنیم که رزق و روزی را خدای بزرگ تامین خواهد کرد.

فصیحی رامندی در ادامه با مخاطب قرار دادن نماینده شهردار در شورا خواستار توجه به بحث پسماند و عقد قرار داد برای راه‌اندازی خط پردازش و تفکیک شد و گفت: قرار بود در این راستا ضمن برگزاری مناقصه با پیمانکار منتخب قرارداد منعقد شود که تا کنون به جایی نرسیده است، لذا ضرورت دارد حتما این موضوع در دستور کار قرار گیرد تا با انجام کمترین هزینه پردازش و تفکیک انجام شده و زباله‌ها مستقیما به لندفیل منتقل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز