خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

قزوین نیازمند افزایش مراکز اقامتی برای گردشگران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۷۷۰

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین خواستار افزایش مراکز اقامتی و هتل در شهر شد و گفت: قزوین در این حوزه ظرفیت‌های کمی دارد و لازم است تا در راستای رونق گردشگری و جذب گردشگر اقدامات خوبی در این حوزه صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری، با اشاره به اهمیت افزایش مراکز تفریحی و سرگرمی در قزوین گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش روحیه نشاط و شادابی ضرورت دارد تا مراکز تفریحی و سرگرمی بیشتری در شهر قزوین احداث شود؛ از این رو مدیریت شهری قزوین باید از توان سرمایه‌گذاران در این حوزه استفاده کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: شهر قزوین ظرفیت‌های کم نظیری در حوزه تاریخی و فرهنگی دارد و توجه به افزایش مراکز تفریحی و سرگرمی می‌تواند در جذب گردشگر به این شهر موثر باشد.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین، وجود اماکن تفریحی و سرگرمی در شهر می‌تواند در غنی کردن اوقات فراغت شهروندان و امیدآفرینی در جامعه تاثیرگذار باشد.  

اللهیاری با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران در بخش هتلینگ وجود دارد، تاکید کرد: قطعا با افزایش مراکز اقامتی، هتل، مراکز تفریحی و سرگرمی می‌توانیم به تحقق شعار "قزوین مقصد گردشگری" نزدیک‌تر شویم و شاهد رونق گردشگری در شهر تاریخی قزوین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز