خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

محدودیتی برای انجام کار چند منظوره در ساحل ساری نداریم

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۹۲

استاندار مازندران با بیان اینکه محدودیتی برای انجام کار چند منظوره در ساحل ساری نداریم، گفت: ساری را باید به ساحل متصل کنیم.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، ربیع فلاح در نشست کارگروه سرمایه‌گذاری مرکز استان اظهار کرد: اعتقاد داریم سواحل باید به بهترین شکل معماری و مبلمان مورد بهره برداری کیفی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بازدید کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ساحل ساری، ذهنیت این افراد از ساحل و اقدامات فرهنگی دولت، تغییر پیدا کرد، افزود: از مواردی که مطرح شد این بود که فضای مناسبی برای استفاده بانوان از ساحل تهیه شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در نظام اسلامی و در چهارچوب مقرارت و شرع اسلام، زیرساخت سواحل به صورت مناسب و با امکانات روز، تدارک دیده شود، گفت: اطمینان بخشی و امنیت سرمایه‌گذار در این موارد حفظ شده و حقوق سرمایه‌گذار تضییع نشود.

این مسئول با بیان اینکه محدودیتی برای انجام کار چند منظوره در ساحل ساری نداریم، تصریح کرد: ساری را باید به ساحل متصل کنیم.

فلاح با اشاره به اینکه می‌توان با کار کوتاه مدت، به برنامه  بلند مدت در آینده دست یافت، ادامه داد: طرح‌هایی در کشور داریم که زمان‌بر شده و محدودیت‌های بودجه‌ای دارد و این پروژه‌ها باید واگذار شود و بخش خصوصی به میدان بیاید.

وی با بیان اینکه فرهنگی که می‌تواند تحول آفرین باشد را باید مورد استفاده قرار دهیم، خاطرنشان کرد: نعمت دریای بیکران در اختیار ما است و با اقدامات فرهنگی در سواحل باید از این نعمت بهره ببریم و گامی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران داخلی قدرت ورود در پروژه‌های ساحل را دارند، اظهار کرد: در این حوزه نیاز به سرمایه‌گذار خارجی نداریم.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان ساری دارای طبیعت زیبایی است، گفت: این موقعیت جغرافیایی و اقلیمی نیازمند اقدام ماندگار در حوزه گردشگری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز