خبرگزاری کار ایران

دبیر کل اتاق اکوی ایران اعلام کرد:

تلاش بر جذب سرمایه گذار برای توسعه خدمات درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۶۱

دبیر کل اتاق اکوی ایران از برپایی اجلاس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکوبه میزبانی مازندران خبر داد / مازندران در بحثخدمات درمانی و بهداشتی زیر ساختهای مناسبی را اجرا کرده است.

دبیر کل اتاق اکوی ایران از برپایی اجلاس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکوبه میزبانی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، «محمدرضا کرباسی» در سفر به مازندران با بیان اینکه این استان در بحثخدمات درمانی و بهداشتی زیر ساختهای مناسبی را اجرا کرده است گفت: متاسفانه در معرفی کردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سلامت در سطح کشورهای منطقه موفق نبوده است.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته ایران با توجه به زیرساخت‌های متعدد و مناسب در بحثگردشگری سلامت تلاشهای خوبی برای ایجاد بستر مناسب و ارائه سرویس خدمات درمانی و بهداشتی انجام داد ولی به شایستگی نتوانست قابلیت‌ها را به کشورهای جهان معرفی کند.

کرباسی جمعیت ۱۰کشور عضو اکو را ۴۵۰ میلیون نفراعلام کرد و افزود: همه این کشور‌ها نیازمند خدمات درمانی و بهداشتی هستند و این ظرفیت‌ها می‌تواند از طریق ایران و در قالب اجلاس در اختیار بیماران و گردشگران سلامت قرار گیرد.

دبیر کل اتاق اکو ایران، تلاش در جذب سرمایه گذار بویژه برای توسعه خدمات درمانی را یکی از اهداف مهم این کنفراس برشمرد.

وی افزود: نخستین اجلاس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو با حضور مقامات بهداشتی و گردشگری و مجموعه فعالین۱۰ کشور عضو اکو با اهداف خاص در ایران و با میزبانی استان مازندران برپا می‌شود.

کرباسی از متولیان برپایی این اجلاس خواست تا علاوه برمعرفی توانمندی‌های اجلاس استان در بحثتوریسم و گردشگری سلامت، زمینه را برای چکاب اولیه مهمانانی که در این اجلاس شرکت می‌کنند فراهم آورند تا به نوعی با این کارظرفیت‌های بهداشتی استان را از طریق ارائه سرویس نشان دهند.

دبیر کل اتاق اکوی ایران، پشتیبانی و اجرای شایسته از اجلاس راکه برای نخستین بار و با حضور کشورهای عضو اکو و به میزبانی مازندران اجرا خواهد شد ضروری دانست و ادامه داد: باید تلاش کرد تا در زمان برپایی اجلاس مذاکرات دوجانبه برای پذیرش بیمار و امضای موافقت نامه گردشگری سلامت ازسوی متولیان امر انجام شود.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه برای برپایی هرچه بهتر اجلاس گردشگری سلامت ضروری است، تأکید کرد: به علت مشغله فراوان استانداری ایجاد کارگروه دائم در این مکان وجود ندارد لذا این مسئولیت به اتاق بازرگانی مازندران محول می‌شود.

کرباسی ادامه داد: جلسات مشترک بین نماینده این کارگروه در اتاق بازرگانی مازندران و کارگروه اتاق تهران در خصوص مباحثاجرایی انجام می‌شود ونظرات در اختیار کمیته علمی قرار گرفته واز سوی آن‌ها در قالب پاورپوینت و تیزر‌ها آماده و تایید می‌شود.

گفتنی است فراخوانی این کنفرانس در چارچوب‌های علمی مشخص و توسط کمیته علمی اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز