خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

تمام ظرفیت‌ها برای معرفی قزوین به گردشگران نوروز استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۰۹۲

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: شهر قزوین ظرفیت‌های بی نظیری در حوزه گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی دارد و باید در تمامی بخش‌ها این ظرفیت‌ها به گردشگران ومسافران در ایام نوروز معرفی شود.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین که با دستور کار بررسی اقدامات ستاد نوروزی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: عید نوروز بهترین فرصت برای معرفی آثار تاریخی و اماکن گردشگری قزوین به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است و باید بتوانیم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و تعامل با دستگاه‌های مربوطه در این حوزه اقدامات خوبی داشته باشیم.

کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین افزود: با برنامه‌ریزی درست و هدفمند می‌توان ظرفیت‌های گردشگری شهر قزوین را به خوبی معرفی و همه امکانات و شرایط لازم را برای حضور مسافران و گردشگران در شهر فراهم کرد.

وی با بیان اینکه باید در محورهای ورودی شهر غرفه‌های راهنمایی مسافران توسط شهرداری قزوین دایر شود، خاطر نشان کرد: به منظور راهنمایی مسافران و گردشگران باید در مبادی ورودی شهر قزوین غرفه‌هایی دایر شود و بروشورها و اطلاعات گردشگری قزوین به مسافران ارایه شود.

اللهیاری تاکید کرد: مهمترین نکته که باید در این ایام مورد توجه قرار بگیرد فضاسازی و زیباسازی شهر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری سد معبر و آماده‌سازی ورودی شهرهاست.

این مسئول همچنین خواستار توجه به برندهای شهر قزوین در معرفی شهر و اجرای برنامه‌های مرتبط با آن شد و گفت: باید به برندهای شهر مانند پایتخت خوشنویسی و یا پایتخت طنز ایران در اجرای برنامه‌های نوروزی مانند تئاتر و یا جشنواره‌ها توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز