خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۶۵

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) و صنایع سرمایشی و گرمایشی از امروز سه شنبه در مشهد شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید صیفی در خصوص اهداف این نمایشگاه اظهار داشت: شناساندن پتانسیل‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از اهداف برگزاری این نمایشگاه بزرگ است. 

وی افزود: این نمایشگاه در سالن های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز نمایشگاهی به مساحت کل ٢۵ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. همچنین ۱۸۰شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که ۷۰ مشارکت کننده مربوط به خراسان رضوی و ١١٠ شرکت دیگر از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، یزد و فارس هستند. 

رئیس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران ادامه داد: سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و  نشریات تخصصی از زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این رویداد است. 

وی بیان داشت: علاقمندان به حوزه صنعت ساختمان و معماری می توانند از تاریخ ۲۳ لغایت ٢۶ خرداد ماه از ساعت ١۶ الی ٢١ با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد از غرفه های این رویداد بازدید کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) و صنایع سرمایشی و گرمایشی از ٢٣ لغایت ٢۶ خردادماه ١۴٠٢ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز