خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار دو نمایشگاه تخصصی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۰۲

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف وسومین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سعید صیفی در این خصوص افزود: سیزدهمین نمایشگاه فرش دستباف با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای هنرصنعت هویت بخش فرش دستباف و معرفی کالای باکیفیت ایرانی به بازارهای جهانی، تشویق تولیدکنندگان به ارائه کالای با کیفیت با استانداردهای جهانی و ایجاد زمینه‌های کارآفرینی وجذب سرمایه گذار، فعالیت خود را در سالن‌های مفاخر نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس آغاز کرد.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین المللی ایران اظهار داشت: در این نمایشگاه که تا ۱۹دیماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت ۳۰ شرکت از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، تهران، قم و گلستان محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

صیفی گفت: در سومین نمایشگاه تخصصی نساجی، پوشاک، منسوجات خانگی و صنایع وابسته نیز که همزمان با نمایشگاه فرش دستباف برگزار می‌شود، ۶۰ شرکت از استان‌های خراسان رضوی، تهران، اصفهان، یزد و گیلان با زمینه فعالیتی مختلف این حوزه حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز