خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی البرز:

بیش از ۱۰ هزار البرزی طی یک سال گذشته از آسیب‌های اجتماعی رها شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۰۴

مدیرکل بهزیستی استان البرز از دریافت خدمات تخصصی برای ۱۰ هزار و ۶۷۷ فرد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، وجیهه محمدی فلاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهزیستی استان البرز در قالب فعالیت ۵ مرکز اورژانس اجتماعی در طی یکسال گذشته که شامل یک مرکز اورژانس در شهر کرج و ۴ مرکز در محمدشهر، ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس است به تعداد ۱۰۶۷۷ فرد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی خدمات تخصصی ارائه کرده است. 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: این مراکز در مجموع به ۳۷۳۵۶ تماس برقرار شده با خط ۱۲۳ پاسخگو بوده‌اند که از این تعداد ۸۷۷۹ تماس مرتبط با فعالیت مراکز اورژانس اجتماعی بوده است. 

وی اضافه کرد: همچنین ۱۲۸۵ مورد از موارد گزارش شده توسط تیم های خدمات سیار بررسی و خدمت رسانی دریافت کردند و ۶۵۶ مورد نیز به مراکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی ارجاع شده است. 

محمدی فلاح تصریح کرد: از کل تماس های مرتبط برقرار شده با خط ۱۲۳ بر اساس فراوانی علت‌های تماس، ۱۳/۷ درصد اختلافات حاد خانوادگی ، ۶/۸ درصد مربوط به کودک آزاری، ۵/۶ درصد موارد همسر آزاری، ۳/۲ درصد افکار خودکشی ، ۰/۹ درصد اقدام به خودکشی ، ۰/۶ درصد فرار از منزل، ۰/۶ درصد سالمند آزاری و ۰/۳ درصد معلول آزاری و مابقی فراوانی مربوط به سایر علل گزارش دریافت گردیده است. 

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: مجموع تعداد خدمات تخصصی ارائه شده به جامعه هدف در حدود ۶۲۱۱۸ مورد است که از این تعداد حدود ۷۰۰۰ مورد خدمات روانشناسی و ۱۸۰۰۰ مورد خدمات مددکاری و سایر موارد شامل خدمات حقوقی، تلفنی، درمانی و کار تیمی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز