خبرگزاری کار ایران

آغاز فصل مشترک همکاری استانداری فارس و بهارنکو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۳۲

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با مدیر عامل گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در دیدار با مدیر عامل گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو، اظهار کرد: در موضوع خانواده چند بخش مهم جلوگیری از طلاق، تشویق به امر ازدواج، فرزند آوری، جلوگیری از طلاق عاطفی و ازدواج آگاهانه دغدغه و تکلیف ما در استانداری است.

مصطفی مشفقیان با بیان اینکه مولفه های مد نظر ما مواردی است که بهارنکو قدم های بسیار مثبتی را در آن حوزه ها برداشته است، عنوان کرد: استانداری ستاد است و در صف اجرای کار نیست.

وی افزود: ما صف مطمئن موثر پای کار را ممکن است بعضاً در حوزه‌های متفاوت نشناسیم اما روی بحث خانواده به صورت عام، خیالمان راحت است که مجموعه بهارنکو با قوت وجود دارد و پای کار است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با اشاره به اینکه ما میتوانیم با شما همکار شده و در طرحی که استانداری دارد در مقام ستاد زیر ساخت مناسب را در اختیار شما قرار دهیم، گفت: «باشگاه اجتماعی همسران» مکمل طرح شما در بیمه عشق موسسه تابان بهارنکو است.

مشفقیان با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح از دغدغه‌های جدی استاندار نیز است، اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده مقررگردید اجرای این طرح به مجموعه بهارنکو واگذار شود تا تکمیل کننده خدمات بهارنکو در حوزه پس از ازدواج باشد.

مشفقیان خاطر نشان کرد: برای افرادی که عضو باشگاه شوند، به مدت پنج سال پس از شروع زندگی مشترک خود کلاس های مشاوره برگزار شده و از آن سو استانداری نیز حمایت هایی را در برای این زوجین درنظر می‌گیرد.

در ادامه مدیر عامل گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو اظهار کرد: بهارنکو مرکزی بوده که 13 سال در حوزه خانواده در سه بخش پیش، حین و پس از ازدواج در حال فعالیت است.

حمید مقامی با بیان اینکه طی این سال‌ها اعتمادی در مجموعه حاکمیتی و مردمی نسبت به این مجموعه کسب شده، عنوان کرد: بهارنکو در حوزه آسیب های اجتماعی خانواده هر کمکی که بتواند داشته باشد رادریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه در موسسه تابان به صورت ویژه و تخصصی به خدمات پس از ازدواج پرداخته می‌شود، گفت: عملیاتی کردن این طرح در بهارنکو امکان پذیر است و بهارنکو در این طرح با استانداری همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز