خبرگزاری کار ایران

جذب ۳۶۷ تن قیر رایگان برای بازآفرینی شهری خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۳۹۷

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: امسال برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری استان در محلات هدف ۳۶۷ تن قیر رایگان جذب و در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، محمدرضا اسدی اظهار داشت: این میزان قیر در پروژه های آسفالت معابر بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و فاروج به مصرف می رسد که ارزش ریالی این میزان قیر رایگان معادل ۳۵ میلیارد ریال است.  

وی خاطرنشان کرد: در شهر بجنورد ۱۹۴ تن قیر رایگان، شیروان ۹۷ تن، اسفراین ۵۴ تن و فاروج ۲۲ تن از این محصول به طور کال تخصیص یافت.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: با این میزان قیر رایگان قرار است معابر شهرهای استان در محلات هدف بازآفرینی به وسعت ۴۵ هزار و ۴۴۰ مترمربع آسفالت شود.  

وی گفت: در سال مالی ۱۴۰۰ برای اجرای ۲۱ پروژه عمرانی در محلات هدف بازآفرینی شهری استان در سه شهر ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که تمامی این مبلغ جذب شد.

اسدی افزود: اجرای پروژه های بازآفرینی شهری در استان با هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در محلات هدف بازآفرینی شهری استان مطابق با برنامه ششم توسعه کشور مصوب شد و این برنامه ها از سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز