خبرگزاری کار ایران

کلاهبردار ۴ میلیاردی در اسفراین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۰۰۸

رئیس پلیس فتای خراسان‌شمالی از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با اعتراف به بیش از چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال کلاهبرداری از طریق فروش و سود بالای تجارت میوه در اسفراین خبر داد.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، سرهنگ یوسف شاکری، رئیس پلیس فتای خراسان‌ شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: فردی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد چندی پیش از طریق یکی از دوستانم در شبکه اجتماعی اینستاگرام با پیجی بیش از ۵۰ هزار دنبال کننده که در آن تبلیغات فروش میوه و سود بالای تجارت میوه را بارگذاری می‌کرد آشنا و نسبت به واریز مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در ازای سود ماهانه اقدام کردم که در حال حاضر پاسخگوی تعهدات خودش نیست.

وی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل مراتب شناسایی و دستگیری در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا خراسان‌ شمالی افزود: با اقدامات کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ شاکری خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره کلاهبرداری از شهروندان به شیوه پرداخت سود بالای میوه اعتراف که در مجموع مبلغ ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال کلاهبرداری کرده که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز