خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر عنوان کرد؛

ارائه بیش از یک‌هزار محصول نوآورانه در خانه‌های خلاق ایثارگران کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۸۰۷

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دو سال گذشته که دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر فراخوان خود را منتشر کرده، 350 محصول در سال نخست و 700 محصول در سال دوم به بنیاد معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، عادل مهری‌ورنیاب در جلسه هماهنگی فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری شاهد استان قزوین گفت: برخی از واحدهای دانشگاه آزاد کشور به‌خصوص استان قزوین در عرصه دانش‌بنیان و فناوری فعالیت‌های خوبی داشته ‌که این مهم اتفاق مطلوبی است.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بیان کرد: ایثارگران جویای کار باید به‌ سمت کارآفرینی هدایت شوند به طوری که خودشان مولد تولید باشند و نه ‌تنها برای خودشان بلکه برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند.

وی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت از ایثارگران فعال در حوزه‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و محصولات نوآورانه و فناورانه را در اولویت کاری قرار داده ‌و از دو سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

مهری‌ورنیاب افزود: در سال جاری نیز پیش‌بینی می‌شود اطلاعات بیش از یک هزار محصول از سوی ایثارگران به دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ارسال شود.

این مسئول بیان کرد: تلاش می‌شود در هر استان یک تا دو محصول دانش‌بنیان از ایثارگران ثبت شود و اقدامات لازم در حمایت از آن‌ها صورت گیرد.

مهری‌ورنیاب به صندوق توسعه اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این صندوق بودجه و اعتبارات لازم را به‌ عنوان اشتغال و کارآفرینی به جامعه ایثارگران که دارای تولید محصولات دانش‌بنیان و نوآورانه و فناورانه هستند، پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: خانه خلاق و نوآوری شاهد استان قزوین فرصت مناسبی برای جامعه ایثارگران است تا بتوانند استارتاپ‌ها و محصولات نوآورانه و فناورانه خود را در حوزه‌های فعالیت و ماموریت مرکز دانش‌پژوهان معرفی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز