خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین:

اشتغالزایی به حل مشکلات جمعیت کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۳۱۸

فرماندار شهرستان قزوین گفت: افزایش تولید و اشتغالزایی به حل و مدیریت بسیای از مشکلات اجتماعی از جمله ازدواج و جمعیت کمک می‌کند و با اشتغالزایی می‌توان در افزایش جمعیت تاثیرگذار بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در جلسه کارگروه جمعیت شهرستان قزوین گفت: در حال حاضر در شرایط جنگ جمعیتی هستیم و دشمن از ابزارهای مختلف در نهادهای مختلف استفاده می‌کند تا جمعیت رو به رشد نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: با توجه به اهمیت افزایش جمعیت باید در مقابل تبلیغات سوء دشمن به تولید محتوای مناسب برای فرهنگسازی افزایش جمعیت اقدام کرده و در دراستای سیاست‌های جدید جمعیتی قدم برداریم.

وی عنوان کرد: در شرایط حاضر اشتغالزایی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و در همین راستا احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال در دستور کار قرار دارد و تا کنون با بازگشت تعدادی از واحدها به چرخه تولید اشتغالزایی صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: ساخت مسکن یکی از مواردی است که در دولت جدید درحال پیگیری است و این موضوع هم در حوزه جمعیت تاثیرگذار خواهد بود و در قزوین ساخت 16 هزار واحد مسکونی آغاز شده است. 

کاظمی تاکید کرد: فرهنگسازی و سیاست‌گذاری درست در حل مشکلات جمعیتی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و باید برای برنامه‌ها در این راستا ساماندهی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز