خبرگزاری کار ایران

زاکانی در گفت‌وگو با ایلنا:

معایب و محاسن زیست شبانه تهران در حال بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۳۰۴

شهردار تهران گفت: زیست شبانه تهران دارای معایب و محاسنی است که در حال حاضر این محاسن و معایب در حال بررسی است و نتیجه به ما اعلام خواهد شد.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که در ایام ماه مبارک رمضان با تغییر ساعات کافه‌ها و رستوران‌ها زیست شبانه اتفاق افتاد و نگرانی‌هایی که درباره زیست شبانه مطرح می‌شد، تا حدودی برطرف شد باتوجه به این تجربه آیا شهرداری تهران برای زیست شبانه برنامه‌ای دارد، گفت: در حال بررسی آن کارهایی که قبلا اتفاق افتاده هستند تا نتیجه‌اش را به ما منعکس کنند. زیرا این اتفاق دارای معایب و محاسنی بود، این محاسن و معایب را بررسی می‌کنند و به ما اعلام می کنند.

وی درباره ساماندهی دستفروشان در سطح شهر تهران عنوان کرد: در چند نقطه ساماندهی صورت گرفته است الان حدود ۳ یا ۴ نقطه دیگر هدف‌گذاری شده است.

زاکانی تاکید کرد: برای ساماندهی ابتدا یک مجموعه را ایجاد و زیرساخت‌هایش را آماده می‌کنند برای اینکه بتوانند دستفروشانی که در حال حاضر وجود دارند را آنجا ببرند و ساماندهی کنند، این کار مثلا در محله صابونیان انجام شد. یا در برخی محلات دیگر مانند خیابان شهرداری در محله تجریش و رضایتمندی بسیار بالایی را هم داشت و ساماندهی چند نقطه دیگر مانند چهارراه ولیعصر را در دستور کار گذاشتند که کارهایش در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز