خبرگزاری کار ایران

افتتاح و‌ کلنگ زنی 290 پروژه برق رسانی در هفته دولت /بهره مندی 98 درصد روستاهای سیستان و بلوچستان از نعمت برق

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۶۵۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان از افتتاح و کلنگ زنی 290 پروژه در هفته دولت خبر داد‌.

به گزارش ایلنا، خلیل عوض زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ زنی 290 پروژه برق رسانی در سیستان و بلوچستان هستیم.

وی افزود: از این تعداد 188 پروژه با اعتبار 155 میلیارد تومان افتتاح می شود و 475 روستا از مزایای این طرح برخوردار می شوند و همزمان با افتتاح این پروژه ها 102 پروژه آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد: شبکه توزیع برق استان با حجمی بالغ بر ۴۱ هزار کیلومتر شبکه فشار و متوسط و ضعیف از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر 908 هزار و 930 مشترک برق در سطح استان وجود دارد که تامین برق آن ها بر عهده شرکت توزیع است.

عوض زاده عنوان کرد: در حال حاضر 5 هزار و 480 روستای برق دار  در سطح استان داریم و بیش از 98 درصد روستاهای استان از نعمت برق بهره مند هستند.

وی در ادامه گفت: حذف قبوض کاغذی از دیگر اقدامات این شرکت بود که برای اولین بار در این استان انجام شد و کمک بزرگی به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ بود.

این مسئول در ادامه گفت: هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق یکی دیگر از اقدامات خوب این شرکت بود که تاثیر بسیار مثبتی در کاهش میزان خاموشی ها داشته است.

عوض زاده در ادامه گفت: راه اندازی مراکز دیسپاچینگ برق زابل، زاهدان، ایرانشهر، چابهار و سراوان هم از دیگر اقدامات مثبت این شرکت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز