خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با هفته دولت؛

11پروژه برق رسانی با 162 میلیارد ریال اعتبار در ملایر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۲۶۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح 11 پروژه برق‌رسانی با اعتبار 162 میلیارد و 400 میلیون ریال هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی‌بیدار با بیان اینکه حوزه برق شهرستان ملایر متشکل از دو امور مرکزی و نواحی با مجموع 208 روستا و 132 هزار و 175 مشترک شهری و روستایی است، اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل تأمین نیروی برق صنایع، خانه کارگری و چاه‌های کشاورزی است.

وی افزود: طول شبکه‌های فشار متوسط شهرستان ملایر یک‌هزار و 779 کیلومتر، طول شبکه فشار ضعیف آن یک‌هزار و 279 کیلومتر و تعداد پست‌های تغذیه‌کننده این شهرستان سه هزار و 82 دستگاه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه بیش از 50 درصد شبکه فشار ضعیف شهرستان ملایر شامل 614 کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: در نخستین سال از فعالیت دولت سیزدهم، شرکت توزیع نیروی برق استان همدان پروژه‌های راهگشایی را در حوزه تأمین انرژی و برق مصرفی اجرا کرده است.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه در بخش توسعه برق شهری ملایر نیز بیش از 2.5 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با 6 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است، اظهار کرد: در بخش اصلاح و بهینه شبکه‌ برق روستایی نیز بیش از یک‌هزار و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: توسعه چاه‌های کشاورزی و صنایع با نصب 27 دستگاه ترانسفورماتور و احداث بیش از پنج کیلومتر شبکه هوایی با مبلغ 52 میلیارد ریال، از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان ملایر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در راستای کنترل بار و پایداری مستمر برق شبکه‌ای نیز 6 دستگاه کلید هوشمند از نوع سکسیونرهای RTUدار با هزینه 9 میلیارد و 500 میلیون ریال دراین شهرستان نصب شده است.

سهرابی‌بیدار افزود: مرکز دیسپاچینگ و فوریت‌های برق ملایر نیز برای پایداری بار منطقه جنوب استان همدان و کنترل بار این منطقه با 45 میلیارد ریال اعتبار، راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز