خبرگزاری کار ایران

مزارع پرورش میگو هرمزگان با حمایت دولت برق دار خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۴۱

معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه استاندار هرمزگان، معاونین استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل شیلات هرمزگان، مدیران برق استان و جمعی از مسئولین استانی در راستای پیگیری و اجرایی مصوبات سفر رئیس جمهور از روند برق رسانی به مزارع پرورش میگو شور دوم بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه تامین برق و برق رسانی به مزارع پرورش میگو یکی از ضروریات مهم برای تحقق جهش تولید است، اظهار کرد: بی شک این مهم تاثیر بسزایی در افزایش تولید و اشتغالزایی برای کشور دارد و استان هرمزگان گام های بسیلر خوبی در این زمینه برداشته است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برق رسانی به مزارع پرورش میگو موجب افزایش تولید و اشتغال می شود، اضافه کرد: پیرو سفر رئیس جمهور به هرمزگان و در راستای مصوبات این سفر بوده که بخش قابل توجهی از دغدغه های تولید کنندگان میگوی پرورشی و بهره برداران مزارع پرورش میگو را مرتفع ساخته است.

مهدی دوستی تصریح کرد: خوشبختانه هزار میلیارد تومان  در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان مصوب شد و تاکنون شش مجتمع پرورش میگو از این مهم بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: روند برق رسانی به مزارع پرورش میگو استان ادامه دارد و تا سال ۱۴۰۲ تمامی هزار میلیارد مصوب شده اختصاص می یابد.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان تصریح کرد: ۵۰ هکتار از اراضی پرورش میگو استان به بیش از ۵۰۰  مگاوات برق رسانی نیاز دارند که در صورت تحقق شاهد ارز آوری یک میلیارد دلاری پرورش میگو و ایجاد اشتغال برای ۳۰ هزار خانواده خواه بود.

عبدالرسول دریایی تصریح کرد: درصورت تداوم حمایت مسئولین از شیلات بی شک فعالیت های شیلات می تواند به عنوان محور اصلی توسعه پایدار استان هرمزگان نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز