خبرگزاری کار ایران

ثبت ۷ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۳۶۱

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در فصل بهار ۷ میلیون تردد تخلف فاصله غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایلنا، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور پارس آباد با اعلام این خبر افزود: محور نیر- اردبیل با ۵۸۰ هزار و ۹۵ تخلف، محورآستارا- اردبیل ۵۶۹ هزار و ۵۶ و محور اردبیل- آستارا نیز با ۵۰۹ هزار و ۴۱۱ تخلف بیشترین تردد فاصله غیرمجاز را در بین محورهای استان به خود اختصاص داده است.

وی هوشمندسازی جاده های استان را از اولویت های مهم اداره کل راهداری برشمرد و افزود: با هوشمند سازی جاده های استان شاهد ارتقای ایمنی در جاده ها خواهیم بود.

 رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از ارسال ۱۵۱ هزار و ۴۴۳ تخلف از طریق سامانه های هوشمند به پلیس راه کشور خبرداد و تصریح کرد:در سه ماهه گذشته ۱۹ هزار و۶۷۰ تخلف از طریق سامانه توزین حین حرکت و ۱۳۱ هزار و ۷۷۳ تخلف نیز توسط سامانه ثبت تخلفات به پلیس راه کشور ارسال شده است.

نسیمی با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است اظهار داشت: هم اکنون ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال هستند.

وی میانگین سرعت متوسطه استان را ۷۱ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار می رود رانندگان جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین با رعایت قوانین راهور،سبقت وسرعت مطمئنه را در جاده رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل  از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز