خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین:

هیچ معنی برای تزریق واکسن کرونا به روزه داران وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۶۲۶

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: هیچ معنی برای تزریق واکسن کرونا به روزه داران وجود ندارد؛ زیرا این واکسن، تقویتی نیست و افراد می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی در سطح شهر مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا مهرعلیان، با اشاره به امکان تزریق واکسن کرونا در ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه به دریافت واکسن گفت: مانعی برای دریافت واکسن وجود ندارد و باتوجه به اهمیت واکسینسایون در کاهش کرونا، مراجعه برای دریافت واکسن ضرورت دارد.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با بیان اینکه افرادی که داری علائم بیماری کرونا در مسافرت‌های اخیر هستند، این علائم را جدی بگیرند؛ گفت: افرادی که در خانواده، فرد دارای بیماری زمینه‌ای دارند باید پروتکل‌های بهداشتی را در منزل رعایت کنند تا افراد سالم به این بیماری دچار نشوند.

وی اظهار کرد: بنا به گزارش واحد بیماری‌های واگیر این مرکز، در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ بالغ بر 3 هزار و ۱۴ دوز واکسن به افراد جامعه تزریق شده که این آمار کمی نگران کننده است.

این مسئول ادامه داد: در ایام نوروز استقبال کم رنگی داشتیم و امیدواریم شهروندان با مراجعه به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی، کمک کنند تا آمار واکسن کووید 19 به حداکثر برسد.

مهرعلیان تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که برای دریافت دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند تا با آرامش خاطر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز