خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

عرضه اینترنتی کالا در دستورکار مسئولان تنظیم بازار قزوین قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۲۰۸

استاندار قزوین گفت: باید از ظرفیت فروشگاه‌های اینترنتی در راستای تنظیم بازار استفاده شود تا مردم با سهولت بیشتری محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به لزوم عرضه کالا در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: راه اندازی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ماه مبارک رمضان می‌تواند به تنظیم بازار کمک کند و البته این نمایشگاه نباید محدود به مرکز استان باشد و باید در سراسر استان توزیع اقلام با قیمت مناسب انجام شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: در بحث تأمین برنج و دیگر کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان باید دقت نظر بیشتری اعمال شود تا مردم در تأمین این کالاها مشکلی نداشته باشند.

نمانیده عالی دولت در استان قزوین گفت: موضوعی که با بیان راهبرد سال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد باید با سرعت و دقت نظر بیشتری دنبال شود و در مباحثی که مرتبط با ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی است می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش بیان استفاده کرد.

اعلایی گفت: خوشبختانه در ایام نوروز در بسیاری از موضوعات فضای آرامی وجود داشت که همین روند باید در ماه رمضان هم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز