خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان خبر داد؛

واگذاری 9176 فقره انشعاب آب در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۶۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه سال گذشته 9176 فقره انشعاب آب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شد، گفت: از این تعداد انشعاب 4925 فقره در شهرهای استان و 4251 فقره در روستاها واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حشمت‌اله عباسی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: یکی از مهمترین اقدامات شرکت آب و فاضلاب این استان در حوزه خدمات مشترکین، هوشمندسازی کنتورهای آب بوده است. بر این اساس تاکنون 134 کنتور هوشمند در سطح استان نصب شده است.

وی ادامه داد: در راستای کنترل، مدیریت و بهینه‌سازی مصارف و همچنین مشاهده آنلاین و جلوگیری از هرگونه خطاهای مرتبط با کنترل مصارف، شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با شناسایی دستگاه‌ها و اماکن پرمصرف، عملیات تجهیز این اماکن به کنتورهای هوشمند را آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی مصرف سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در این استان را 200 لیتر در شبانه روز اعلام کرده و اظهار داشت: 99 درصد جمعیت شهری و 91 درصد از جمعیت روستایی استان مرکزی از خدمات آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند هستند.

عباسی با تأکید بر اینکه مدیریت صحیح مصرف آب در جامعه منوط به فرهنگ‌سازی، جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی مردم است. تصریح کرد: آب مورد نیاز استان مرکزی از 726 حلقه چاه، 42 رشته چشمه و 26 رشته قنات تأمین می‌شود. در بخش شهری 337 هزار مشترک و در روستاها 169 هزار مشترک وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز