خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح و تربیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۸۴۲

رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح‌وتربیت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها همزمان با آغاز سال جدید و در نخستین روز از نوروز طبیعت، از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد و در جمع مددجویان آن حضور یافت.

وی در این بازدید که صبح امروز دوشنبه صورت گرفت با حضور در بخش‌های مختلف و خوابگاه‌های اسکان مددجویان از نزدیک به گپ‌وگفت صمیمی با آنان نشست و نوروز طبیعت را به آنان تبریک گفت.

• فرصت خودسازی در ماه رمضان را از دست ندهید

رئیس سازمان زندان‌ها پس از اهدای هدایایی به همه مددجویان کانون، سالی پرخیر و برکت را برای آنان آرزو کرد و گفت: عید نوروز امسال از طرفی با نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) مصادف شده که همه خلقت به طفیل ایشان است. ضمن اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم که زمینه خودسازی و فرصت توبه را برای مسلمین و بندگان خدا فراهم کرده است.

محمدی اینگونه نیز تأکید داشت: شما عزیزان این مناسبت‌ها را مغتنم بشمارید و بدانید اگر اراده کنید و از خدا بخواهید، حتما خداوند شما را در مسیر هدایت، زندگی سالم و حیات طیبه قرار خواهد داد.

وی خطاب به مددجویان یادآور شد: گناهی که از انسان سر می‌زند، همانند غباری است که روی قلب او می‌نشیند و بالتبع هرچه این گناه بیشتر شود، این غبار نیز عمق بیشتری پیدا می‌کند. اگر انسان دست از گناه برندارد و این غبار هم کنار نرود، دیگر در سنین بزرگسالی فرصت بازگشت سخت می‌شود و شاید نتواند به اصل خود بازگردد اما شما جوانان قلبتان مثل آینه‌ای است که این غبار گناهِ تازه‌نشسته را می‌تواند بزداید و بی‌شک اگر اراده کنید حتما مشمول حضرت حق قرار می‌گیرید.

• آرزوی ما این است که همه زندان‌ها و کانون‌ها خالی از مددجو باشد

رئیس سازمان زندان‌ها خاطرنشان ساخت؛ آرزوی ما این است زمانی برسد که زندان‌ها و کانون‌های اصلاح و تربیت خالی از مددجو باشد و شما مددجویان را نیز در جمع جامعه و آغوش گرم خانواده ببینیم. این آمال آرزوی ما زندانبان‌هاست. امیدوارم سال جدید فرصتی باشد که همه شما نیز همت کنید و در مسیر راستی و حق قرار بگیرید.

وی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان گفت: شما مددجویان از فرصت ماه عزیز رمضان استفاده کنید. دعا می‌کنم و امیدوارم عملکرد شما به نحوی باشد که از این زندان بروید و دیگر هم هیچگاه به اینجا بازنگردید.

محمدی تأکید کرد: ما در سازمان زندان‌ها در کنار مددجویان هستیم و همه سعی‌مان این است که مهمترین رسالت خود که اصلاح و تربیت و بازسازگاری مددجویان است را میّسر کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها پس از این بازدید نیز در مراسمی دیگر با سربازان یگان حفاظت ستاد این سازمان، دیداری نوروزی داشت و ضمن گفتگویی صمیمی، به هرکدام از آنان نیز هدایایی را اهدا کرد.

*پنج نفر آزاد شدند

جمعی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان تهران، در اولین روز از نوروز ۱۴۰۱ به جمع خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با بازدید نوروزی غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح و تربیت استان تهران، ۵ مددجوی این مرکز آزاد و به جمع جامعه و آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

این مددجویان محکوم به دیه و ردمال بوده‌اند که با پیگیری‌های مددکاری و شورای صلح کانون، زمینه آزادی آنان با پرداخت بدهی ۴۲۰ میلیون تومانی فراهم شده است. همچنین ۳۰۰ میلیون تومان از این مبلغ نیز به همت خیرین جمع‌آوری و پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز