خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پلمپ ۲۶ مرکز متخلف عرضه فرآورده های دامی غیر بهداشتی در آذربایجان غربی/معدوم سازی ۲۰ تن فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۴۷۱

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی از پلمپ ۲۶ مرکز متخلف عرضه فرآورده های دامی غیر بهداشتی در استان خبر داد و گفت: ۹۴ مرکز متخلف نیز به مراکز قضایی معرفی شدند.

امید خلیل زاده در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به طرح تشدید کنترل و  نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه رمضان گفت: ۴۳ اکیپ نظارتی ستادی و بازرسی عملیاتی استان در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر وظیفه نظارت بر مراکز تولید و توزیع فرآورده های خام دامی را بر عهده دارند.

خلیل زاده افزود:در ایام نوروز بازرسین این طرح ۹ هزار و ۹۱۹  نوبت بازرسی از مراکز عرضه انواع فرآورده های دامی شامل گوشت قرمز،گوشت سفید،تخم مرغ و ماهی شدند.

وی افزود طی ۹ هزار و ۹۱۹ بازرسی انجام شده بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نزدیک به ۲۰ تن انواع فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف کشف و ضبط و از چرخه مصرف خارج شده است.

وی همچنین از پلمپ ۲۶ مرکز متخلف عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی در استان خبر داد و گفت همچنین تعداد ۹۴ مرکز عرضه متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت های بهداشتی و شرعی ویژه ایام ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه توسط بازرسین دامپزشکی ادامه خواهد داشت.

خلیل زاده در پایان از شهروندان خواست تمامی فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و هرگونه موارد غیر بهداشتی را در اسرع وقت به اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز