خبرگزاری کار ایران

شهردار یزد عنوان کرد؛

جداسازی آب شرب و خرید چاه های غیرشرب در دستور کار شهردار/مطالبه مردمی رسیدگی به وضعیت آسفالت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۷۲

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به استفاده از ظرفیت های درون شهر برای فضای سبز گفت: جداسازی آب شرب و خرید چاه های غیرشرب در دستور کار شهرداری است که در سال آینده انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابوالقاسم محی الدینی در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برخی اقدامات شهرداری و بیان مشکلات شهر یزد پرداخت و اظهار داشت: پروژه های نیمه تمامی در شهر یزد داریم که برخی از این پروژه ها سال ها زمان می برد تا تکمیل شود یا سال های زیادی به حال خود رها شده است.

وی همچنین به تشریح وضعیت کمپوست یزد پرداخت و گفت: از جمله این پروژه های نیمه تمام کارخانه کمپوست است که با پیگیری های انجام شده در سال جاری اعتبار خوبی به آن تزریق شده و فاز نخست آن در آغاز سال نو اجرایی خواهد شد.

 شهردار یزد با بیان اینکه 22 میلیارد تومان در سال جاری به این پروژه تزریق شده افزود: کارخانه کمپوست یزد در کشور بی نظیر است و حتی از قم نیز پیشرفته تر و به روز تر است ضمن اینکه اعتباراتی تامین شده که بتوانیم فازهای بعدی هم تکمیل و در نهایت آن را تا مردادماه به نتیجه برسانیم.

محی الدینی با اشاره به برخی پروژه های دیگر عمرانی در سطح شهر ادامه داد: سیاست شهرداری تکمیل پروژه های عمرانی است اما پروژه های کوچک نیز اجرایی می شود که از جمله طرح تعویض چراغ های برق در سطح شهر در دستور کار است و سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت آسفالت در شهر یزد نامناسب است و از مطالبات مردمی است، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به نوع عملیات عمرانی در شهر یزد و همچنین به دلیل اختلاف دمای زیاد بین شب و روز رسیدگی به آسفالت باید منظم و مستمر انجام شود، که متأسفانه طی سه یا چهار سال اخیر آن طور که باید این مهم مد نظر قرار نگرفته است.

شهردار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تقویت راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در حوزه مدیریت شهری، تأکید کرد: اعتقاد داریم سه شهر یزد،‌ شاهدیه و حمیدیا باید یکپارچه شوند تا علاوه بر ارائه خدمات به موقع از هرگونه سوء استفاده و اقدام غیرقانونی پیشگیری شود.

محی‌الدینی با بیان اینکه فساد به هر میزان که باشد با آن مقابله می ‌کنیم، اظهار داشت: داشتن قوانین متناقض در حوزه مدیریت شهری زمینه لازم برای سوء استفاده زمین خواران را ایجاد کرده که باید خیلی شفاف و دقیق نسبت به ساماندهی این مهم اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هزینه ساخت و سازهای غیرقانونی در سطح شهر یزد چند برابر می‌شود، خاطرنشان کرد‌:‌ مطالبه مردمی نقش مهمی در توسعه خدمات شهری دارد و انتظار داریم خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه این مهم را با رویکرد توسعه همه جانبه و منطقی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز