خبرگزاری کار ایران

با رأی اعضای شورای مرکزی:

سید عبدالرزاق موسوی از استان فارس دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۹۵۴

با رأی اعضای شورای مرکزی، سید عبدالرزاق موسوی از استان فارس به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور انتخاب شد.

 به گزارش ایلنا در نخستین جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان کشور با حضور ۲۱ عضو این شورا و هیئت سه نفره بازرسی، پس از ارائه گزارش سید حسن الحسینی دبیرکل سابق این تشکل، انتخابات دبیرکل جدید و قائم مقام او برگزار شد.

بر این اساس و با رأی اکثریت اعضای شورای مرکزی سید عبدالرزاق موسوی به عنوان دبیرکل و صفر اسلامی به عنوان قائم مقام دبیرکل برگزیده شدند.

موسوی، دبیرکل اسبق انجمن اسلامی معلمان کشور بود که در دوره پنجم شوراها، فعالیت‌های شورایی چشمگیری ازجمله در شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز و استان فارس و همچنین شورای عالی استان‌ها (کشور) داشت.

وی مسؤولیت‌هایی همچون ریاست شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز، نایب رئیس شورای عالی استان‌ها، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت و همچنین رئیس کمیسیون طرح‌ها و لوایح شورای عالی استان‌ها را بر عهده گرفت و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت.

موسوی حالا یک بار دیگر به شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان کشور بازگشت تا فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و صنفی را در مسؤولیت دبیرکل این تشکل بزرگ ادامه دهد.

با توجه به مسائل صنفی اخیر معلمان و بازنشستگان کشور و اعتراضات دامنه‌دار فرهنگیان، تشکل‌های صنفی و سیاسی مرتبط با این قشر اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.

 گفتنی است جمعه ۲۹ بهمن‌ماه انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران برگزار شد و لیست تحول سازنده با ۱۴ عضو اکثریت شورای مرکزی را به دست گرفت و لیست یاران انجمن نیز ۷ کرسی را تصاحب کرد. (بیشتر بخوانید).

روابط عمومی انجمن اسلامی معلمان ایران کنگره این انجمن را با حضور ۹۳ درصدی از مجموع ۴۵۲ عضو آن، بالاترین آمار گنگره احزاب کشور توصیف کرد.

انجمن اسلامی معلمان یکی از اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است که علاوه بر فعالیت‌های صنفی، طی سه دهه اخیر در تحولات سیاسی و اجتماعی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز