خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایش گروهی عکس در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۰۴

نمایشگاه گروهی عکس در نگارخانه زنده یاد نوبری مجتمع سینمایی ۲۹ بهمن تبریز دایر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، در این نمایشگاه آثاری از ۱۵ عکاس جوان تبریزی با موضوع آزاد برای بازید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

سمیه فرضی، زیبا میرزا محمدی، رعنا اصغری، رضا علی اصل، رزیتا غفاری، لیلا ممدوحی، لیلا فرزاد کیا، لیلا عباسی، فرهاد بخشی زاده، شیما غفاری، هانیه باغبان، ناردین جاویدی، میثم اخبارده، محمدرضا شاطریان و سحر طهماسب پور در این نمایشگاه گروهی عکس، آثار خود را از زوایای مختلف زندگی در جامعه ایرانی به معرض دید علاقه مندان گذاشته اند.

در این نمایشگاه ۴۶ اثر از عکاسان یاد شده به نمایش گذاشته شده است. 

حسین صدری، استاد و مدرس عکاسی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترغیب علاقه مندان به هنر عکاسی و نیز فراهم کردن بستر لازم برای آشنایی بیشتر مردم با این هنر تاثیرگذار عنوان کرد. 

صدری افزود: برون رفت از رکود کرونایی و تشویق علاقه مندان و فعالان هنر عکاسی برای احیای فضاهای نمایشگاهی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است. 

وی با بیان اینکه شیوع کرونا به معنای واقعی کلمه فعالیت های هنری، به ویژه فعالیت های نمایشگاه های را فلج کرده است، اضافه کرد: برپایی این قبیل نمایشگاه ها همچنین زمینه ساز تبادل فکر و اندیشه بین عکاسان و نیز احیای ارتباط بین آنان با مخاطبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز