خبرگزاری کار ایران

در ۹ ماهه سال‌جاری انجام شد؛

صدور و تمدید 133 پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد‌های تولیدی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۰۷

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در 9 ماهه سال‌جاری عملکرد 133 پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد‌های تولیدی در سطح استان صادر و تمدید شد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان با اعلام این خبر افزود: این پروانه ها در زمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و شیمیایی صادر شده است.

وی اظهار کرد : در 9 ماهه سال جاری تعداد 69  پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی مختلف صادر و 64 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل یادآور شد: با صدور و تمدید تعداد 133 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی شاهد تحقق 150 درصدی برنامه عملیاتی سالجاری در 9 ماه گذشته بوده ایم.

علایی در ادامه افزود: مدت زمان انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد صادره سه سال می باشد. صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد نشان از افزایش تولید با کیفیت و ایجاد اشتغال و رشد و توسعه تولیدات در استان را دارد.

مدیرکل استاندارد اردبیل در پایان تصریح کرد: مردم می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک 10001517 از اصالت استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده موارد غیراستاندارد می توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز