خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد؛

اهدای گوشی هوشمند به بیش از 20 هزار دانش‌آموز قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۶۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای کمک‌های مومنانه برای بیش از 20 هزار دانش‌آموز قزوینی که فاقد ابزار آموزشی آنلاین بودند، گوشی هوشمند و تبلت تهیه شد و فرهنگیان در کنار خیران در این زمینه پیشتاز بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری صبح امروز در جلسه کمک‌های مومنانه گفت: هنگامی که مسئولان و متولیان مسئولی‌ها را به درستی انجام دهند شاهد خدمت شایسته به مردم خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با الگو گرفتن از امام علی(ع) در عدالت و کمک به محرومان می‌توان به سرمایه بزرگ اجتماعی دست یافت و از آن برای گام‌های بعدی به‌عنوان پشتوانه کمک گرفت.

وی عنوان کرد: با ترویج فرهنگ نیکوکاری در کنر انجام درست مسئولیت‌ها می‌توان مشکلات دانش‌آموزان نیازمند را حل کرد.

این مسئول بیان کرد: در نهضت کمک مومنانه با همکاری کمیته امداد و خیران برای تعداد زیادی از دانش‌آموزان گوشی هئشمند تهیه شد تا بتوانند در کلاس‌های درس مجازی شرکت کنند.

اصغری گفت: با ایتسفاده از روحیه نیکوکاری در سطح جامعه این اتفاقات برای دانش‌آموزان رخ داد؛ البته ما هنوز موفق نشده‌ایم از این فرهنگ به درستی استفاده کنیم؛ چرا که در این صورت شاهد حل بسیاری از مشکلات در همین بستر بودیم.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز