خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۳۹۰ هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۳۷۰

مراسم نمادین بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان در سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم از مشارکت ۳۹۰ هزار نفر دانش آموز در انتخابات شورای دانش آموزی استان خبر داد.

وی افزود: قریب به ۱۸ هزار نفر دانش آموز نیز عضو شورا بوده که دانش آموزان به آنان رای خواهند داد.

مهرانی انتخابات شوراهای دانش آموزی را یک مانور بزرگ اجتماعی و سیاسی خواند و گفت: این مراسم مانوری اجتماعی سیاسی است که دانش آموزان چه بعنوان رای دهنده و چه بعنوان کاندیدا با شرکت در آن با فرایند انتخابات آشنا می‌شوند و یکی از مهارت های مهم اجتماعی را می‌آموزند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان به تعلیم و تربیت تمام ساحتی اشاره کرد و گفت: تربیت دانش آموز باید در تراز جامعه امروز باشد و دانش آموزان باید همه مهارت‌های لازم برای زندگی اجتماعی را بیاموزند.

مهرانی اضافه کرد: شرایط جامعه امروزی اصلا اقتضا نمی‌کند که دانش آموز فقط به آموزش صرف بپردازد و بایستی همه مهارت‌های اجتماعی که برای زندگی در جامعه نیاز است را تمرین کرده و بیاموزد تا در آینده بتواند شهروند خوبی برای جامعه باشد.

وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم خصوصا مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو و پرسنل دبستان نبی اکرم این ناحیه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز