خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر چاه مبارک:

جوانان شهر ما پنج سال است در زمین خاکی بازی می کنند/ مدیر کل ورزش و جوانان استان به موضوع ورزشگاه این شهر ورود کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۹۷

سخنگوی شورای شهر چاه مبارک گفت: به رغم اینکه دو تیم فوتبال این شهر در لیگ استان فعالیت می کنند اما آرزوی ورزشکاران این شهر برای داشتن یک زمین چمن فوتبال هنوز برآورده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، شهاب خلیلی در دیدار با جوانان ورزشکاران شهر چاه مبارک با اعلام این مطلب افزود : این شهر هنوز از داشتن ورزشگاه مناسب محروم هست با توجه به داشتن دو تیم در لیگ دسته دو استان متأسفانه جوانان این شهر تمرینات خود را در زمین خاکی انجام می دهند.

وی اضافه کرد : فرماندار شهرستان تا کنون چندین بار  از این ورزشگاه بازدید داشته اند و پیگیری های فراوانی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

خلیلی اضافه کرد : سال گذشته شورای شهر از رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه دعوت کرد و بازدیدی از این زمین انجام دادند ،  اعتباری هم در نظر گرفتند و پیمانکار مشخص شده قول ٢٠ روزه دادند که چمن زمین انجام شود ، ولی متأسفانه هنوز این وعده عملی نشده است.

عضو شورای  شهر چاه مبارک در پایان  این برنامه بازدید افزود : از مدیر کل ورزش و جوانان استان درخواست داریم با توجه برطرف شدن همه موانع به موضوع ورود کنند و آرزوی چنیدن ساله ورزشکاران و جوانان این شهر را محقق سازند ، چراکه اعضاء شورا دیگر از رویارویی با جوانان و ورزشکاران این شهر خجالت می کشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز