خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

ساخت ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن آغاز شده و در دستور کار است/ افتتاح ۱۴۴ واحد مسکونی در اراک

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۷۸

وزیر کشور در آئین افتتاح و تحویل ۱۴۴ واحد از فاز اول پروژه مسکونی کوی شهید سلیمانی اراک گفت: ساخت ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار واحد مسکن آغاز شده و در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش ایلنا از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه در آیین واگذاری این واحدها، بیان کرد: مسکن جای مقدسی است، چرا که خانواده به‌عنوان محل پرورش و آرامش یافتن انسان‌ها، جای مقدسی است. 

وی ادامه داد: در موضوع مسکن که یک بحث اقتصادی است، رونق ساخت و ساز می‌تواند پیشران حرکت اقتصادی باشد و در نتیجه به حرکت درآمدن ساخت و ساز می‌تواند بیش از ۲۵۰ صنعت را فعال کند. 

وحیدی تصریح کرد: ساخت مسکن همچنین می‌تواند به اشتغال کمک کند و از هزینه‌های سبد معیشتی خانواده‌ها بکاهد. 

وزیر کشور: ساخت ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن آغاز شده و در دستور کار است

وزیر کشور با بیان اینکه مسکن‌سازی ابعاد اجتماعی و فرهنگی مهمی دارد، اذعان داشت: ما خانه نمی‌سازیم بلکه شهر می‌سازیم که این شهر فرهنگ و هویت دارد و باید حفظ و تقویت شود. 

وی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن در دستور کار جدی دولت قرار دارد و شخص رئیس جمهور تمام جزئیات را پیگیری می‌کنند. 

وحیدی تصریح کرد: ساخت مسکن در چهار بخش مسکن حمایتی، بافت‌های فرسود، مسکن روستایی و در کنار آن تولید مسکن توسط دستگاه‌ها دنبال می‌شود. 

وزیر کشور افزود: ساخت ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار مسکن در دستور کار قرار دارد که موضوع تخصیص زمین و شروع کار دنبال شده است. 

وی افزود: از مجموعه سپاه تشکر می‌کنیم که با کار جهادی سهم خود را در نهضت ملی مسکن ادا کرده و در استان مرکزی نیز ساخت ۱۳۰۰ واحد را در دستور کار دارد. 

وحیدی تصریح کرد: امیدواریم این فعالیت‌ها به سمع و نظر مردم برسد تا مردم بدانند همه نهادها در حال گام برداشتن در راستای رفع مشکلات هستند. 

وزیر کشور تأکید کرد: روحیه تلاش و سازندگی باید به جامعه هم نشان داده شود تا مردم عزیز و قدرشناس ما بیش از پیش از دیدن این پیشرفت‌ها به وجد بیایند. 

شهرک مسکونی سردار شهید سلیمانی اراک به همت مجموعه جهاد خانه‌سازی سپاه با ۱۳۰۰ واحد در چهار فاز در حال ساخت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز