خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد:

شوراها تجلی خرد جمعی در مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۸۴

​رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن گرامیداشت روز شوراها گفت: نهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و روستا، معنای استفاده از خرد جمعی در حوزه های تخصصی برای کنترل نظام مدیریت شهری است.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری در پیامی به مناسبت روز شوراها اظهار داشت: یقیناً خدمت بی منت به شهروندان گرامی کلانشهر تهران در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه لحظه آن در راستای عمل به وظایف قانونی خود استفاده ببرند.

وی افزود: نهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر و روستا، معنای استفاده از خرد جمعی در حوزه های تخصصی برای کنترل نظام مدیریت شهری است. 

نصیری گفت: به پاسداشت این روز گرامی، بر خود لازم می‌دانم از زحمات و راهنمایی های ارزنده و صادقانه جناب‌عالی در راستای پیشبرد اهداف شهر و شهرداری تهران که یقیناً حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران بوده است، تشکر و قدردانی نمایم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره سلامت و پیروز باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز