خبرگزاری کار ایران

بهره‌گیری از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در فرآیندهای مدیریت بحران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۴۱۹

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بهره گیری از ظرفیت های هوش مصنوعی در فرایندهای مدیریت بحران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران،  علی نصیری با اشاره به برگزاری نشست بررسی همکاری های دو جانبه با معاونت توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: در این جلسه که با هدف ارتقاء همکاری های فیمابین و بهره گیری از ظرفیت های فناورانه در حوزه مدیریت بحران برگزار شد، اقدامات سازمان در زمینه‌های مختلف مدیریت بحران معرفی و زمینه‌های همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی شد.

نصیری افزود: همچنین مقرر شد در راستای همکاری بیشتر، توافق‌نامه همکاری مشترک میان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شود.

وی با اشاره به اقداماتی که میتواند به شکل مشترک در زمینه مدیریت بحران به انجام برسد، افزود: انتخاب شرکتهای دانش بنیان متناسب با نیازهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، برقراری ارتباط بین شبکه ذینفعان متشکل از 85 سازمان تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران شهر تهران و شرکتهای دانش‌بنیان، بهره گیری از ظرفیت های هوش مصنوعی در فرایندهای مدیریت بحران از جمله این اقدامات بشمار می آید.

وی گفت: همچنین حمایت از استارتاپ های فعال در زمینه مدیریت بحران و گروههای جمعیتی مرتبط، آشنایی سازمان مدیریت بحران شهر تهران با جدیدترین فناوری‌های حوزه مدیریت بحران از دیگر اقدامات در حوزه همکاری های مشترک با معاون مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان شد.

بر اساس این گزارش، جلسه هماهنگی فعالیت‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با معاونت توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاونین تخصصی سازمان و معاون مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز