خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به بیش از ۶ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی ارائه کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۵۸۰

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به خدمات امدادی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۶ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از تداوم امدادرسانی در ۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۱۰ اردیبهشت ماه ، ساعت ۰:۵۰۰ صبح امروز ، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران ، کرمان ، یزد ، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۹۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۶ هزار  و ۲۲۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۰۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۳ هزار و ۷۶۱ کیلوگرم نایلون، هزار و ۱۹۶ قوطی کنسروجات،۵۴۰ کیلوگرم  برنج،۹۴۴ تخته پتو،  ۴۴۳ تخته موکت، ۳۴۹ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۹۸ دستگاه  چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیروهای این جمعیت در استانهای خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۲تیم عملیاتی متشکل ۸۳۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز