خبرگزاری کار ایران

قدردانی رئیس سازمان محیط‌زیست از عوامل سریال «نون خ»

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۳۷

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از عوامل سریال «نون خ» به دلیل توجه به مسائل زیست‌محیطی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست طی نامه‌ای از مهدی فرجی، تهیه‌کننده و سایر عوامل سریال محبوب «نون خ» به دلیل توجه به مسائل محیط‌زیست تقدیر کرد. 

در این نامه آمده است: «ارتقای دانش و سواد محیط‌زیستی جامعه از مهمترین عوامل مشارکت مردمی در حفاظت محیط‌زیست بوده و زبان هنر، در این زمینه نقشی گویا، مهم و برجسته دارد. متولیان امر نیز نظیر رسانه ملی، مطابق با سند ارتقائ فرهنگ حفاظت محی‌زیست، برای توانمندسازی عموم مردم و تبیین موضوعات محیط‌زیستی تکالیفی خاص برعهده دارند که حسب تلاش‌های انجام‌شده، امروزه مطالبه‌گری عمومی در حوزه محیط زیست بسیار مشهود و فراگیر است و ادامه این مسیر برای بهره‌مندی از ظرفیت مردمی که در شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نیز مورد تأکید قرار گرفته، بسیار حائز اهمیت است. 

مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی و همه عوامل ساخت سریال «نون خ» تقدیم می‌دارم. امید است با استمرار و تداوم این همکاری متقابل و خالصانه در مدیریت خردمندانه و بهره‌برداری پایدار از محیط‌زیست کشور ایفای نقش کرده و همواره اثربخش باشید. توفیق روزافزون شما را از درگاه الهی خواستارم.»

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سلاجقه در جلسه هیات دولت نیز از عوامل این سریال محبوب که در روزهای اخیر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز