خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور؛

پروژه ۱۰۸۸ واحد مسکن ملی در ایلام کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۵۵

وزیر کشور گفت: در ساخت پروژه مسکن ملی باید نهایت دقت بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، احمد وحیدی با حضور در مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۰۸۸ واحد مسکن ملی ایلام ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مسکن موضوع مهمی است که در شد و توسعه کشور از ابعاد مختلف تاثیر دارد، به همین دلیل می‌طلبد در ساخت این پروژه‌ها نهایت دقت به کار گرفته شود تا منازل با کیفیتی تحویل مردم دهیم.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام از نقطه‌های تاریخ ساز کشور در دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: باید توجه کنیم که کیفیت در ساخت این منازل می توانند مهم باشد و به همین خاطر کسانی که درگیر ساخت این پروژه هستند باید فکر کنند برای خوشان خانه می سازند.

وحیدی با تاکید بر اینکه سهمیه استان بیش از ۳۲ هزار واحد است، خاطرنشان کرد: طبق گزارش مسئولین استان از این تعداد ۱۲ هزار در بخش شهر قرار دارد که بخش بزرگی از این میزان تامین زمین شده است.

در ادامه این مراسم حسن بهرام نیا، استاندار ایلام ضمن بیان اینکه پروژه مسکن ملی برای بسیاری از شهروندان نقطه امیدی شده است، ادامه داد: با توجه به همین نگاه دولت ۳۲ هزار ۶۰۰ واحد مسکن برای ایلام سهمیه داده است که خود انقلابی در حوزه ساخت مسکن در ایلام اتفاق خواهد افتاد.

در پایان این مراسم فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام هم ضمن بیان اینکه مسکن یکی از نیاز های اصلی مردم است، خاطرنشان کرد: از کل سهمیه استان ۱۲ هزار ۸۸۹ واحد در حوزه شهری قرار دارد که از این مقدار، برای ۱۱ هزار و ۳۲۸ واحد تامین زمین شده است.

وی با اشاره به اینکه اولویت در ساخت این منازل کیفیت است، یادآور شد: کیفیت ساخت منازل یکی از مولفه های مهم است و همه پیمانکاران پروژه رو مکلف به رعایت استاندارد های ملی کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز