خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سامانه بارشی از امروز وارد کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۲۵

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سامانه بارشی جدیدی امروز به کشور وارد و موجب بارش‌های رگباری در شمال‌ غرب و مناطقی از غرب کشور می‌شود. همچنین در مناطقی از شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس‌ مرکزی و جنوبی، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

روز سه‌شنبه بارش‌هادر استان‌های بیشتری خواهد بود و علاوه بر این مناطق در شرق و جنوب‌شرق کشور، استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

روز چهارشنبه نیز در برخی مناطق جنوب‌شرق کشور، استان‌های ساحلی خزر، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز همچنین برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

این شرایط جوی در روز پنج‌شنبه فقط در برخی مناطق نیمه شرقی کشور حاکم خواهد بود.

همچنین طی امروز و فردا سه‌شنبه به دلیل افزایش فشار هوا، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط آب و هوایی امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، شمال کرمان، شرق سمنان، آذربایجان شرقی، خوزستان، ایلام، غرب لرستان، غرب کرمانشاه و فردا سه‌شنبه در شمال و غرب سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، جنوب و غرب خراسان رضوی و جنوب تهران پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز