خبرگزاری کار ایران

طوفان مدارس منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۹۰

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک فردا دوشنبه تمامی مدارس شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز تعطیل است.

به گزارش ایلنا، مجید محبی در گفت و گویی اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از عصر یکشنبه شاهد باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شمالی این استان هستیم که با توجه به شدت این پدیده تا روز پنجشنبه، فردا مدارس تمامی مقاطع پنج شهرستان استان تعطیل است.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات در منطقه سیستان فردا طبق روال هر روز تداوم دارد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش باد خیلی شدید همراه با طوفان گرد و خاک و کاهش دما از امروز یکشنبه مناطق شمالی این استان را در فرا گرفت.

محسن حیدری اظهار داشت: بروز این پدیده هواشناسی در این مدت موجب اختلال در عبور و مرور و لغو یا تأخیر در پروازهای شمال سیستان و بلوچستان می‌شود.

وی تاکید کرد: ضروری است شهروندان در زمان غبارآلود شدن هوا از ترددهای غیر ضروری در فضای باز پرهیز کنند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: اطمینان حاصل کردن از استحکام سازه‌ها و پوشش گلخانه‌ها و کندوهای زنبور عسل از دیگر نکات مهم است که باید کشاورزان مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز