خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی بازوی «حامی باش» برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۹۷

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از راه‌اندازی بازوی «حامی باش» برای ثبت نام و جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در پیام‌رسان بله خبر داد.

به گزارش ایلنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، حبیب‌اله آسوده گفت: طی توافقات انجام شده با مدیران برنامه کاربردی «بله»، بازوی اطلاع‌رسانی، جذب و ثبت نام حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در این پیام‌رسان داخلی اجرایی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی بازوی «حامی باش» در برنامه کاربردی بله، از این پس افراد نیکوکار می‌توانند تمام مراحل ثبت نام و واریز کمک‌ به فرزندان معنوی خود را از طریق این برنامه کاربردی انجام دهند. این اقدام در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف افزایش تعداد حامیان و ارتقای سطح معیشت فرزندان یتیم و محسنین کشورمان انجام شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: تمام مراحل ثبت نام، انتخاب فرزند معنوی و واریز کمک‌های نقدی در این برنامه کاربردی قابل انجام است. همچنین بخش پشتیبانی بازوی حامی باش، برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان طراحی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد برای توسعه روش‌های مجازی و مبتنی بر فناوری روز برای جذب کمک‌های مردمی خاطرنشان کرد: قصد داریم مذاکره و هم‌افزایی با تمام شبکه‌های مجازی فعال در سطح کشور را در این زمینه داشته باشیم.

بر اساس این گزارش در بخش معرفی بازوی حامی باش در پیام‌رسان بله آمده است: کودکان و نوجوانان بسیاری در پهنه‌ ایران زیبای ما زندگی می‌کنند که دست تقدیر، شرایط سختی را برای‌شان رقم زده است. حمایت از این عزیزان می‌تواند آینده‌ای روشن را فراروی آن‌ها قرار دهد.

این بازو زیر نظر سامانه اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال فعالیت است. شما حامی عزیز می توانید یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند از هر جای ایران انتخاب و کمک خود را به صورت مستقیم به حساب آنان واریز کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز