خبرگزاری کار ایران

طی یک هفته صورت گرفت؛

ثبت بیش از دو هزار درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۰۷

طی هفته گذشته شهروندان تبریزی با ثبت دو هزارو ۵۹۷ مورد مختلف در سامانه ۱۳۷ شهرداری خواستار پیگیری و رفع موارد و مشکلات موجود در سطح مناطق مختلف شهر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بررسی آمار دریافتی به ثبت رسیده در خصوص پیشنهادها و شکایات شهروندان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن نشان می‌دهد با آغاز سامانه بارشی و آخر هفته برفی میزان تماس شهروندان با ۱۳۷ افزایش یافت.

طی هفته‌ای که گذشت، دو هزارو ۵۹۷ مورد توسط تلفن ۱۳۷، وب سایت و نرم افزار پیامکی چشم شهروند تبریز به ثبت رسیده است.

درخواست محلول پاشی و برف روبی، پیگیری مشکلات سد معبر، آسفالت و لکه گیری، جمع آوری زباله و نخاله و... به ترتیب از مهمترین و بیشترین علل تماس شهروندان با این سامانه طی هفته گذشته بوده و یک هزارو ۲۵۷ درخواست جهت برف روبی و محلول پاشی معابر و... طی هفته گذشته به ثبت رسیده است.

هر چند در دو هفته گذشته مشکل سد معبر با ۳۶۶ مورد تماس بیشترین میزان تماس شهروندان را به خود اختصاص داده بود ولی با پیگیری های انجام یافته این مورد طی هفته گذشته به ۲۸۰ مورد کاهش یافته است.

آسفالت و لکه گیری با ۲۳۰ مورد و تعداد ۱۹۵ مورد تماس جهت جمع آوری زباله و نخاله و ضایعات، درخواست برای جمع آوری حیوانات بلاصاحب ۱۴۸ مورد ثبت شده است.

ساخت و سازهای غیرمجاز با ۹۷ مورد و پاکسازی معابر با ۸۷ مورد، مرمت و تعمیر با ۸۶ مورد و فضای سبز با ۴۱ مورد بیشترین درخواست شهروندان با سامانه ۱۳۷ طی هفته گذشته به شمار می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز