خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهردار تبریز خبر داد ؛

ضرورت ساماندهی دستفروشان اولویت خدماتی شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۰۹

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در راستای پاسخگویی به درخواست‌های متعدد شهروندان برای رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دستفروشان عزم جدی دارد.

به گزارش ایلنا از تبریز، جواد صدیقی، در جلسه رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دستفروشی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضایی و همراهی نیروی انتظامی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان میادین و سازمان حمل و نقل بار، رفع سد معبر خودرویی و ساماندهی دستفروشی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی گفت: با توجه به درخواست‌ها و شکایات متعدد شهروندان در خصوص سد معبر خودرویی، کم‌فروشی و دستکاری ترازوها توسط وانت بارها با دستور شهردار تبریز معاونت خدمات شهری با همکاری و همراهی معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان میادین و سازمان حمل و نقل بار نسبت به احصای کامل وانت‌های سدکننده معابر و همچنین کنترل پروانه فعالیت مغازه‌های فروش میوه اقدام خواهد کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز افزود: با تشکیل اکیپی از سوی سازمان حمل و نقل بار، مقصد وانت بارهای حمل کننده میوه و تره بار از محل میدان میوه و تره بار تبریز احصا و کنترل خواهد شد.

صدیقی با اشاره به سد معبر طبق‌چی‌ها (چرخ دستی ها) نیز افزود: در راستای رفع سد معبر از پیاده‌روها و خیابان‌ها، طبق‌ها از سطح شهر جمع‌آوری و همچنین ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز