خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد؛

پیک سوم سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۳۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به عملکرد مطلوب گروهی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز، بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها برای پیک سوم سفرهای نوروزی تأکید کرد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، جبارعلی ذاکری در آخرین جلسه ستاد خدمات سفر استان ضمن اشاره به پیش‌بینی ورود گردشگران به استان در ایام تعطیلات عید فطر گفت: با توجه به ایام تعطیلات پیش‌رو لازم است تا دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ستاد خدمات سفر ضمن حفظ آمادگی بر فعالیت‌های خود در قالب سفرهای نوروزی تا ۲۵ فروردین اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: عملکرد مطلوب و هماهنگی گروهی مجموعه‌ها و کمیته‌های درگیر در ستاد خدمات سفر باعث افزایش سفرهای نوروزی و کاهش فوتی‌ها در ایام نوروز سال جاری شد که این مسئله به خودی خود نشان از همت و خرد جمعی مجموعه‌ها و کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر دارد.

 ذاکری گفت: آسیب شناسی مدیران با دریافت و ارزیابی گزارش‌های اجرایی امسال، کاستی‌ها، چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های خود را شناسایی کرده و از این ارزیابی برای تبیین دستورالعمل نوروز سال آینده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز