خبرگزاری کار ایران

لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۳۲۵

لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز، پس از طرح و بررسی در صحن علنی پارلمان شهری به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا از تبریز، علی نوای باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در یکصدو نود و دومین جلسه شورای شهر با اشاره به تحقق بیش از ۹۹ درصد بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: بودجه مصوب با احتساب متمم اصلاح شده ۱۳ هزار میلیارد تومان است.

نوای باغبان ادامه داد: کل درآمدهای تحقق یافته شهرداری تبریز شامل مرکز مناطق سازمان‌ها و شرکت ها، ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اعلام اینکه عملکرد هزینه ها بعد از کسر ارقام تکراری، ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان صورت گرفته، تصریح کرد: همچنین مبلغ متمم بودجه ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود و به عبارتی دیگر در بخش هزینه‌ ها و عملکرد هزینه ای شهرداری تبریز  ۸۶ درصد تحقق دارد.

باغبان همچنین اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، کمک دریافتی از دولت ۶۱۹ میلیارد تومان است که در قالب وام و اوراق مشارکت (سهم دولت)  اخذ شده است.

وی در ادامه به میزان فروش اوراق و اخذ وام ۷۰۰ میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد آن قطار شهری و ۲۰۰ میلیارد تومان اتوبوسرانی است.

لایحه تخصیص پاداش روز جهانی کارگر به تصویب شورای اسلامی شهر رسید

در ادامه این جلسه همچنین، به مناسبت روز جهانی کارگر، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این جلسه با تاکید بر اینکه تمامی کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می یابد.

هوشیار همچنین در ادامه سخنان خود از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش را ارائه و بیشترین بهره وری را دارند.

وی افزود: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان ها و پاک بان ها و دیگر کارگران باشیم.

شهرام دبیری ادامه داد: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاس می کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز