خبرگزاری کار ایران

«پارک حاشیه ای» برای خبرنگاران تبریز رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۶۷۵

در جلسه علنی فوق العاده امروز شورای شهر مطرح شد: در طرح پارک حاشیه ای استفاده اهالی رسانه و خبرنگاران و جانبازان بالای ۲۵ درصد رایگان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، شورای اسلامی کلانشهر تبریز در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی فوق العاده در راستای بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ ممنوعیت دریافت هرگونه مبلغ برای شارژ پارک حاشیه ای را تصویب کرد.

در این جلسه اعضای شورای شهر تبریز پیرامون بحث طرح پارک حاشیه ای که یکی از بندهای ماده ۳۹ تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ بود بحث و بررسی هایی انجام دادند.

روح الله دهقان نژاد، نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه اظهار کرد: پیشنهادمان این است در طرح پارک حاشیه ای استفاده اهالی رسانه و خبرنگاران و جانبازان بالای ۲۵ درصد رایگان شود.

حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه ضمن تشریح مطالبی بیان کرد: از نظر بنده شارژ مبلغ برای پلاک خودروها  غیر قانونی بوده و بهتر است هزینه ها به صورت ساعتی اخذ گردد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: پیشنهادم این است که روند پرداخت پارک حاشیه ای تغییر یافته و موضوع شارژ مبلغ برای پلاک خودروها حذف شود.

در روند بررسی ماده ۳۹ تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز مبنی بر عوارض و بهای خدمات مربوط به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل طبق تصمیم گیری اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، نرخ پارک حاشیه ای در نیم ساعت اول رایگان، نیم ساعت دوم تا سه ساعت، هر نیم ساعت ۲۵۰۰ و در ساعت های بعدی، پنجاه درصد افزایش خواهد داشت.

نهایتا در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز ممنوعیت دریافت هرگونه مبلغ برای شارژ پارک حاشیه ای را در سال ۱۴۰۳ تصویب کردند.

در ادامه این جلسه، ماده ۳۵ تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۳ مبنی بر بهای خدمات ( کرایه ) جابجایی مسافر توسط اتوبوس و صدور مجوز شرکت واحد اتوبوسرانی و اصلاحات این بند نسبت به سال گذشته تشریح شده و پس از بررسی با اعمال تغییراتی تصویب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز