خبرگزاری کار ایران

۳۰ فروردین برگزار می‌شود؛

اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان‌جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی آیات در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۹۴

آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات، چهارشنبه ٣٠ فروردین در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت،حسین ابراهیمیان با بیان این که پیش از این قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه‌نویسی آیات، روز دوشنبه (٢١ فروردین) در رشت برگزار شود، اظهار کرد: پیرو پیگیری همکاران ما در دبیرخانه جشنواره و به دلیل تراکم برنامه‌های مدیران و عدم امکان حضور برخی از مسئولان فرهنگی، زمان برگزاری این مراسم تغییر کرد.

وی ضمن عذرخواهی از شرکت کنندگان در جشنواره، تصریح کرد: با تصمیم ستاد سیاستگذاری جشنواره، آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات، ساعت ١٠ صبح روز چهارشنبه ٣٠ فروردین با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و اصحاب قرآن کشور و استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان «جشنواره آیات» و از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می شود.

اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت – گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با قرآن و سیره پاک ائمه‌ی معصومین علیهم السلام – گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه قرآن وسیره، شخصیت و معارف اهل البیت علیهم السلام و سبک زندگی و کمک به انتشار گسترده تر آن از اهداف این جشنواره قرآنی است.

اسماعیل براری، مهدی ارگانی و عبدالحی شماسی، هیات داوران جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات گیلان را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز