خبرگزاری کار ایران

قوی‌های سپید انزلی میهمان آبی پوشان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۱۶

ملوان بندر انزلی فردا در لیگ برتر فوتبال با تیم استقلال خوزستان مصاف می‌دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس و از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه غدیر اهواز با تیم استقلال خوزستان مصاف می‌دهد.

کوپال ناظمی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و کمک‌های وی بهمن عبداللهی و صادق رستمی هستند و یعقوب آشوری داور چهارم است. 

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول و خطر سقوط قرار دارد و برای همین نیاز ضروری به برد خانگی مقابل ملوان دارد.

در آن سوی میدان، اما شاگردان مهدی تارتار با ۳۸ امتیاز در رده پنجم جدول و بالاتر از خیلی از مدعیان ایستاده اند و تلاش می‌کنند که در پایان مسابقات به رده چهارم جدول برسند. 

ملوان البته در جام حذفی حضور دارد و باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

این تیم اگر بتواند آبی پوشان اهوازی را در خانه اش شکست بدهد در آن صورت سایر قعرنشینان از نساجی و نفت آبادان گرفته تا فولاد خوزستان خوشحال خواهند شد، البته استقلال خوزستان بازی‌های سخت دیگری هم در ادامه لیگ دارد و باید به مصاف سپاهان و پرسپولیس هم برود.

بازی رفت دو تیم در انزلی با تساوی یک - یک به پایان رسید و در آن دیدار شاگردان سیروس پورموسوی نمایش خوبی داشتند و حالا باید دید در این دیدار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز